www.sabri.com

محمد صبرى

الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 

انا واختى منى1

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 32

مُساهمةموضوع: انا واختى منى1   الأحد نوفمبر 04, 2007 6:44 am

انا وووووووووووو اختى
طبعا دى الحلقة التانية، لكن معلش نتعرف تانى ، انا mem من مصر
من ايام ما كان عندى 15 سنة بعد ما نكت منى
وارجو ان تكونوا قد قرائتم القصة الى انا كتبتها ليكم الموضوع بالنسبة لى كان مفاجئة
ولكن مفاجئة غير عجيبة ازاى اختى بائت كدا بتتناك منى
بص بئة اختى اصغر منى بسنتين المهم ان البنات عندنا بتبدا شهوتهم من سن 12 او 13 بص بئا الموضوع جة ازاى
نبدا القصة من الاول
انا كنت كييف سكس يعنى عندى افلام سيكس بالعبط واول ما جبت الجهاز الكمبيوتر الخاص بيا كان عندى فوق 95 اسطوانة سكس المهم انا كنت بتفرج كل يوم على سكس ما يقرب من 2 ساعة بس مكنتش اتصور ابدا ان اختى بتراقبنى وكانت عارفة مكان الشرايط السكس واسطوانات السيكس وكانت بتتفرج عليهم من ورايا وانا زى العبيط مش عارف حاجة عنها خالص اختى جسمها صغير طولها متر و 20 سنتى وجسمها باين علية علامات الانوسة السدر الواقف رغم صغر حجمة والحلمات الوردى والكس الوردى المحلوق ـ طبعا دا كلة عرفتة بعد اول نيكة ليها معايا ـ ازاى نكتها اول مرة دى بقا بداية الحكاية طبعا زى ما قولتلكو ان اختى كانت بتتفرج من ورايا على السكس لغاية ما جة يوم وهى عندها 13 سنة وانا جالس فى الغرفة الخاصة بى يتفرج على فلم سكس طبعا طربيت العشرة اعنى العادة السرية و بدا الخمول يمتد الى جسدى المهم نمت مطرحى وزبى كلة برة الكلوت وباين لم اكن اعرف انها بتتفرج عليا ولكن كنت قد زهبت فى النوم والى حصل بعد كدا كالآتى : هى دخلت عليا وخلعت كل ملاابسها واخذت تضع زبى فى فمها وانا بصراحة حسيت ان زبى بدا يقوم وحسيت كان منى بتموصهولى تانى بس جه فى بالى وانا نايم العضة اياها الى عضتهالى من غير ما تقصد ففتحت عينى واجد اختى نازلة مص فى زبى بطريقة لذيزة وهى عارية تماما امامى لم تعطي اختى اى اهتمام لى ولكنها اكملت المص وفى تللك اللحظة كنت قد قاربتو من الانتهاء وافرغت كل المنى فى فمها وسط زهولى التام وهى تبتلع المنى الخاص بيا ولكنى تمالكت نفسى واخرجت زبى من فمها مذعورا مما حدث المهم جلست على السرير واخذت انظر لها وهى تنظر لى فى خجل ولكنها قامت وجلست بجانبى واخذت تروى لى عن احساسها وكيف تعلمت هى الجنس من الافلاام والسيدهات المهم قلت لها انة من المستحيل ان افعل ذللك ولكنها قالت لى مش احنا اخوات مين الى هيحافظ عليا اكتر منك اهم حاجة حاولت اطرد الفكرة من دماغى ولكنها اخذت تقبلنى وتقولى لى علمنى ونيكنى المهم انها كانت تبكى وهى تقول لى ذللك وانا ارفض ذللك ولكنى انهرت امام دموعها التى تستنجدنى لاطفاء نار شهوتها الطاغية المهم وعدتها بانى سوف اعلمها الجنس ووكل ما يتعلق به وقالت لى الاان قلت لها ماشى واخذت اخلع ملابسى وانظر الى جسدها الجميل وكوسها المبلول بالعسل اللذيذ المهم نامت هى على السرير وابتسامة الدنيا على وجهها وعندما رايت تللك الابتسامة اقسمت على ان امتعها بكل ما لدى من غرائظ واعطيها كل ما تريد الموهم اننى بدائت فى تقبيلها من وجهها واخزت انزل الى ان وصلت الى كوسها الوردى المحلوق وكان منظرة مغرى للالتهام ومصة بطريقة غير طبيعية بدات فى لمس بظرهها بلساني واخزت فى لحس شفرتها وهى تتطلق اصوات بطيئة ثم بدءت فى ادخال لسانى وهيه تتاوه وتتلوى من شدة الشهوة وهى تقول لى نكنى نكنى طبعا وانا شغال مص المهم ارتعشت تحت منى واخرجت نشوتها ونمت بجانبها وهيا بتقوم ونازلة فيا بوس وبتقولى يلا نكنى فى طيزى قولتلها ماشى ثم اخذت فى مص زبى ثم قلت لها ان تركع امامى ثم اخذت اممر زبى بين شفرة كوسها ثم ادخلتة فى خرم طيزها الصغير واحدة واحدة وهى تقول اااااة من الالم واللزة حتى انتهيت من وضعة كلة فى طيزها وكان شعور رائع لى ولها وهدائت لعدة سوان ثم اخذت فى اخراج زبى وادخالة بهدوء الى ان تعود خرم طيزها الى حجم زبى على فكرة زبى طولة انذاك حوالى 15 سم وكان عريض اما الان فطولة وصل الى 20 سم ولة راس كبير نرجع الى موضوعنا المهم انى قد شرعت فى اخراج زبى وادخالة واحسست ان روحها تخرج معها كان هذا واضحا عليها فقلت لها هل اقف قليلا قالت لى لا اكمل اخذت فى ادخال زبى فى خرم طيزها الى ان صنعت نفقا هناك ثم كنت ادخل زبى فى طيزها واخرجة وامررة بين شفرة كوسها وهى تتاوه وتقول لى مان اكثر اكثر وصابعهها الصغير يداعب زبور كوسها الى ان وصلنا الى قمم النشوه فاخرجت زبى ونترتهم على صدرها الجميل واخزت القليل نممنة وتزوقتة وحسب منظرها كانت سعيدة واتفقنا الى ان نفعل هذا كلما احتاجت الى ذللك واصبحنا نتفرج على افلاام الجنس مع بعضنا واصبحنا نجتمع مع بعضنا حوالى خمس مرات فى الاسبوع الى ان فتحت بكرتها بناء على طلبها وساروى لكم الطريقة التى حدث بها ذللك الان : بعد مروور اكثر من 1 سنة على ممارسة الجنس مع اختى وفى احدى المرات كنا نتفرج على احدى افلاام السيكس وكان فية احد اللقطات التى يفض فيها بكارة احدى الفتيات فى سن 14 او 15 سنة وقلت لى لماذا لا تدخل زبك فى كوسى انى اشتاق الى ذللك قلت لها ليس هذا وقتة وانا اريد ان احافظ على بكارتك المهم اروى لكم بقية الحكاية فى الجزء الثانى من انا واختى ومعنا بنت الجيران ارجو ان تستمتعو بلذة القصة وسلام اوى قريب جدا مع بقية القصة اهم حاجة اننى على وعدى بروى كل ما حدث فى ال 200 نيكة الى انما عملتهم. وشكرا للجميع واسف على الاطالة
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sabri.ahlamontada.com

انا واختى منى1
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1